Методична робота

Головна » Методична робота   
 
Жежелівський ліцей Глуховецької селищної ради

 

Код ЄДРПОУ 34377380

 

Н А К А З

 

25.03.2024                                          с. Жежелів                                             _____

 

Про результати атестації

педагогічних працівників

 

Відповідно до пункту 14 розділу ІІІ Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 № 805, на підставі рішення атестаційної комісії закладу від 25.03.2024 (протокол засідання від 25.03.2024 №4),

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» Кривонос Інні Вікторівні, вчителеві історії.

25.03.2024

2. Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» Логачьовій Зої Едуардівні, вчителеві української мови та літератури.

25.03.2024

3. Присвоїти педагогічне звання «старший учитель»:

- Ворик Ірині Олександрівні, музичному керівникові дошкільного підрозділу;

- Козюк Руслані Костянтинівні, вчителеві початкових класів.

25.03.2024

4. Підтвердити кваліфікаційну категорію  та педагогічне звання  працівникам, яких за результатами атестації визнано такими, що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «старший учитель»:

- Галабурді Інні Юріївні, вчителеві початкових класів;

- Дендерук Світлані Вікторівні, вчителеві української мови та літератури.

25.03.2024

5. Бухгалтерові Орищук С.Ю. оплату праці педагогічним працівникам, які атестувалися в 2023/2024 навчальному році, здійснювати відповідно до цього наказу.

З 01.04.2024

6. Секретареві атестаційної комісії Логачьовій З.Е. подати копію наказу в бухгалтерію для нарахування заробітної плати педагогічним працівникам, які атестувалися в 2023/2024 навчальному році.

25.03.2024

7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор                                                                       Наталія ПОДГОРЧУК

 

З наказом ознайомлені:

__________ Зоя ЛОГАЧЬОВА

____________

__________ Світлана ОРИЩУК

 
 
Методична робота — це багатогранний i творчий процес, який складається з комплексу систематичної, цілеспрямованої, колективної, групової та індивідуальної діяльності педагогів щодо підвищення їх наукового i загальнокультурного рівня, вдосконалення психолого-педагогічної підготовки, професійної майстерності. Методична робота – це цілісна, заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду і на конкретному аналізі освітнього процесу, система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації до професійної майстерності кожного вчителя та вихователя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу методичних комісій, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвитку школярів та вихованців, на реалізацію основних положень законодавства України про освіту, Національної доктрини розвитку освіти, державних і регіональних концепцій та програм з урахуванням пріоритетних напрямів розвитку освітньої системи закладу.

     Методична робота в Жежелівському ЗНВК І-ІІІ ст. здійснюється згідно нормативних документів:

Конституція України;

Національна доктрина розвитку освіти;

- Закон України «Про освіту»;

Закон України «Про повну загальну середню освіту»;

Закон України «Про дошкільну освіту»;

Типове положення про методичний кабінет;

Накази МОН України, Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації, відділу освіти, культури молоді та спорту Глуховецької селищної ради.

     Головне в методичній роботі — надання систематичної, своєчасної i достатньо практичної допомоги педагогу. Це є головною турботою, головним завданням i обов’язком керівника закладу та його заступників. На сучасному етапі суттєво змінюються функції методичної служби — вiд директивних до орієнтуючих.

 

Структура методичної роботи

      Вiдповiдно до сформованих вимог розроблена  структура методичної роботи. Основним органом є педагогічна рада, яка визначає стратегiчнi напрямки роботи з кадрами, виходячи з нормативних документів та аналізу роботи педагогічного колективу. Крім того, педагогічна рада виконує методичну функцію через використання різних форм проведення засідань. Педагогічна рада визначає науково-методичну проблему ЗНВК. Робота над методичною проблемою робить цiлiсним увесь комплекс форм методичної роботи, являючи собою системо визначальний фактор. Вiдповiдно до обраної проблеми визначається тематика семiнарiв, створюються творчi групи, читаються лекції, проводяться тренінги.

     Іншою органiзацiйною структурою є методична рада, завдання якої полягають у проведенні предметних тижнів, вивченні й узагальненні досвiду роботи вчителiв та вихователів, методичних комісій, робота творчих груп, стажування i наставництво, випуск методичних бюлетенiв. Методичний кабiнет виконує iнформативну функцiю (педагогiчна преса, матерiали перспективного досвiду, консультацiї i т. iн.). Важливим структурним компонентом структури науково – методичної роботи є шкільні методичні комісії.

    Інноваційний підхід в організації науково – методичної роботи з педагогами полягає в змінах форм та методів роботи з кадрами. Зміни стосуються зміщення векторів науково – методичної роботи в ШМК на роботу у тимчасових творчих групах, вивчення і впровадження інноваційних технологій, індивідуалізація освітнього процесу (планування різних видів діяльності, розробка різнорівневих завдань, індивідуальних маршрутів учнів, портфоліо  тощо).

     Головним критерієм ефективності методичної роботи вважається не кількість проведених масових заходів та їх учасників, а кінцевий результат: підвищення якості освітнього процесу за рахунок впровадження інноваційних технологій всіма вчителями; зростання професійної компетентності та розвиток творчого потенціалу вчителів та вихователів.