Новини

Головна » Новини   

Жежелівський ліцей Глуховецької селищної ради

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (закупівля № UA-2023-08-18-006209-a)

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб: Жежелівський ліцей Глуховецької селищної ради, 22116 вулиця Шкільна 12,  село Желелів, Хмільницького району Вінницької області: 34377380.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником  021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт покрівлі закладу «Жежелівський ліцей Глуховецької селищної ради» за адресою: Україна, Вінницька область, Хмільницький район, село Жежелів, вул. Шкільна 12). 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 5 545 406,00 грн. Закупівля здійснюється відповідно до виділених бюджетних призначень на 2023 рік.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін виконання робіт  — з  дати укладання договору по 31.12.2023р.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені  відповідно до потреб Жежелівського ліцею Глуховецької селищної ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проєкт на Капітальний ремонт покрівлі закладу «Жежелівський ліцей Глуховецької селищної ради» за адресою: Україна, Вінницька область, Хмільницький район, село Жежелів, вул. Шкільна 12, розроблений на підставі: — завдання замовника на проєктування; акту обстеження технічного стану покрівлі закладу «Жежелівський ліцей Глуховецької селищної ради» за адресою: Україна, Вінницька область, Хмільницький район, село Жежелів, вул. Шкільна 12. Передбачено виконання робіт з капітального ремонту покрівлі закладу в повному обсязі, а саме: прорізи, горище, вентиляційні канали, покрівля в осях, вогнезахист, інші роботи.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, затвердженого за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі закладу «Жежелівський ліцей Глуховецької селищної ради» за адресою: Україна, Вінницька область, Хмільницький район, село Жежелів, вул. Шкільна 12. Експертиза проведена ТОВ Проектна Компанія Вінниця у м. Вінниця.

Покрокова інструкція для директора «Як створити недискримінаційне середовище у школі?»

Забезпечення рівного доступу до освіти і неупередженого ставлення до всіх дітей — такі ж важливі завдання директора школи, як і забезпечення якості освітньої діяльності школи.

Принцип інклюзивності та справедливості в освіті передбачає, що всі діти повинні мати доступ до освітніх можливостей, що сприятиме досягненню ними кращих результатів у навчанні незалежно від статі, національності або достатку, освіти чи професії їхніх батьків.

Крок 1. Аналіз ситуації

На цьому етапі варто детально проаналізувати всю наявну інформацію: зібрати відомості від сторін, на яких впливає ситуація, дані про релевантні законодавчі норми, правила, міжнародні стандарти, кращі практики — позитивний досвід в аналогічних чи схожих ситуаціях, а також врахувати наявні соціальні, культурні та економічні умови. Варто використовувати лише достовірні джерела.

Крок 2. Визначення сторін проблеми

Щоб вирішити проблему, особливо важливо розуміти, хто є її сторонами і чи є щодо цих осіб або груп осіб упередження (включаючи ваші власні).

Важливо пам’ятати, що потрібно враховувати лише факти, а не припущення щодо схильності тієї чи іншої групи дітей до певної поведінки.

Крок 3. Виявлення потреб сторін

Збираючи інформацію про потреби сторін, важливо пам’ятати, що вони не можуть бути однаковими у всіх, наприклад, всього учнівства і вчительства. Втім, зібравши їх, ці потреби слід згрупувати та не вдаватись до зайвої індивідуалізації. Способами збору інформації можуть бути обговорення, опитування, дослідження, консультації, співбесіди, круглі столи тощо. Проте у будь-якому випадку доцільно виявити та врахувати позиції різних груп людей: різного віку, статі, стану здоров’я, національності тощо. Ці дані потрібні, щоб оцінити вплив ситуації/проблеми на різні групи осіб.

Варто пересвідчитись, що всі заінтересовані сторони змогли висловити свою позицію і були почуті. Для цього варто з’ясувати, чи наявні перешкоди в доступі до обговорень для певних груп осіб: чи всі зацікавлені сторони можуть отримати інформацію про обговорення, дістатися місця обговорень у визначений час, зрозуміти і почути інших, висловитись. На цьому кроці може бути виявлено, що відсутня певна інформація, є певні прогалини в даних, які потрібно заповнити.

Крок 4. Розроблення варіантів рішень

Використовуючи зібрані на попередніх кроках дані, формуємо декілька альтернативних варіантів вирішення ситуації/проблеми. На даному кроці також потрібно пересвідчитись, чи були враховані потреби та інтереси всіх сторін та оцінено різницю впливу і наслідків рішення на різних груп дітей, інших учасників освітнього процесу. Проаналізувавши впливи і ризики, обираємо оптимальне рішення. Якщо ви виявите, що рішення може мати негативні наслідки або нести ризики для деяких груп дітей або дорослих, варто оптимізувати такі рішення.

Крок 5. Моніторинг та оцінка результатів

Моніторинг і оцінка результатів допоможуть виміряти ефективність обраного шляху вирішення проблеми, а також коригувати свої дії у майбутньому. Разом із тим постійний моніторинг ситуації допоможе надалі запобігти проявам дискримінації чи упереджень, передбачити у річному плануванні роботи закладу заходи щодо виявлення та профілактики дискримінації тощо.

Спостереження, моніторинги та опитування учасників освітнього процесу, що проводяться у ході самооцінювання школи, можуть стати дієвими інструментами на цьому шляху. Варто пам’ятати ознаки, за якими може відбуватись дискримінація, моніторити наявність учнівства та їхніх сімей з будь-якою із таких ознак та звертати особливу увагу на них при проведенні самооцінювання. Додавання до анкет запитань щодо проявів дискримінації у школі також допоможе здійснювати моніторинг та збирати інформацію.

Варто також відстежувати незаплановані результати для різних груп і продумувати позитивні дії спеціальні заходи, що мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету і спрямовані на усунення виявлених нерівностей у можливостях чи дискримінації.



Продовження тексту новини



04.08.2021 | Aдмін

Вернутись назад