Результатати моніторингу якості освіти
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
Про результати моніторингу навчальних досягнень учнів
за І семестр 2021/2022 н.р.
Відповідно до плану роботи Жежелівського загальноосвітнього навчальбно-виховного закладу І-ІІІ ступенів «Школа-дитячий садок» на 2021/2022 н.р., графіку внутрішнього контролю у листопаді-грудні адміністрацією закладу здійснено моніторинг навчальних досягнень учнів за І семестр 2021/2022 н.р. у вигляді контрольних робіт. Моніторинг проводився з метою одержання об’єктивної інформації про рівень якості навчальних досягнень учнів і порівнняння з результатами семестрового оцінювання.
Моніторинг в кінцевому результаті мав би допомогти дати кількісноякісну оцінку діяльності учителя та учня, а також виробити заходи для корекції змісту, форм і засобів організації освітньої діяльності у ліцеї. Результати проведеного шкільного моніторингу навчальних досягнень учнів та семестрові оцінки наведені у таблиці (М-результати моніторингу, С-семестрова оцінка).
Предмет |
Клас
|
Рівні навчальних досягнень |
|||||||
Високий к-сть учнів |
Достатній к-сть учнів |
Середній к-сть учнів |
Початковий к-сть учнів |
||||||
М |
С |
М |
С |
М |
С |
М |
С |
||
українська мова |
5 |
5 |
4 |
3 |
6 |
1 |
4 |
2 |
- |
6 |
- |
4 |
5 |
6 |
4 |
4 |
2 |
1 |
|
7 |
2 |
2 |
2 |
4 |
3 |
8 |
3 |
- |
|
8 |
- |
- |
2 |
7 |
5 |
3 |
3 |
1 |
|
9 |
1 |
1 |
2 |
4 |
8 |
7 |
2 |
2 |
|
10 |
3 |
1 |
1 |
4 |
1 |
2 |
- |
- |
|
11 |
3 |
3 |
- |
1 |
- |
3 |
2 |
- |
|
ВСЬОГО |
|
14 |
15 |
15 |
32 |
22 |
31 |
14 |
4 |
математика |
5 |
2 |
3 |
4 |
8 |
7 |
3 |
- |
- |
6 |
1 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
2 |
5 |
|
7 |
1 |
2 |
3 |
3 |
6 |
9 |
4 |
- |
|
9 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
11 |
6 |
1 |
|
10 |
- |
1 |
4 |
4 |
2 |
2 |
- |
- |
|
11 |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
- |
|
ВСЬОГО |
|
8 |
14 |
16 |
21 |
25 |
33 |
13 |
6 |
історія |
5 |
- |
1 |
7 |
7 |
5 |
6 |
- |
- |
6 |
1 |
1 |
- |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
7 |
- |
3 |
3 |
2 |
2 |
9 |
9 |
- |
|
8 |
- |
- |
7 |
5 |
3 |
5 |
- |
1 |
|
9 |
- |
- |
2 |
5 |
6 |
6 |
1 |
3 |
|
10 |
1 |
- |
3 |
1 |
2 |
6 |
- |
1 |
|
11 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
- |
|
ВСЬОГО |
|
3 |
7 |
24 |
30 |
29 |
39 |
8 |
7 |
природознавство |
5 |
- |
2 |
3 |
8 |
8 |
4 |
3 |
- |
ВСЬОГО |
5 |
- |
2 |
3 |
8 |
8 |
4 |
3 |
- |
біологія |
9 |
- |
- |
2 |
3 |
6 |
7 |
5 |
4 |
10 |
- |
1 |
2 |
3 |
4 |
3 |
1 |
- |
|
11 |
1 |
3 |
3 |
1 |
2 |
3 |
- |
- |
|
ВСЬОГО |
|
1 |
4 |
10 |
7 |
20 |
13 |
9 |
- |
англійська мова |
5 |
- |
1 |
4 |
6 |
4 |
6 |
3 |
1 |
6 |
1 |
5 |
5 |
3 |
3 |
6 |
4 |
1 |
|
7 |
- |
2 |
4 |
4 |
3 |
8 |
4 |
- |
|
8 |
- |
1 |
2 |
4 |
2 |
5 |
3 |
1 |
|
9 |
- |
- |
3 |
4 |
4 |
8 |
3 |
2 |
|
10 |
5 |
1 |
1 |
3 |
- |
3 |
- |
|
|
11 |
2 |
3 |
1 |
1 |
3 |
3 |
- |
- |
|
ВСЬОГО |
|
8 |
13 |
20 |
25 |
19 |
39 |
17 |
5 |
інформатика |
5 |
2 |
4 |
7 |
10 |
2 |
- |
- |
- |
6 |
7 |
9 |
2 |
5 |
1 |
1 |
- |
- |
|
7 |
4 |
5 |
6 |
9 |
1 |
- |
- |
- |
|
8 |
3 |
4 |
6 |
6 |
1 |
1 |
- |
1 |
|
9 |
1 |
1 |
5 |
9 |
1 |
3 |
- |
1 |
|
10 |
5 |
5 |
1 |
2 |
- |
- |
- |
- |
|
11 |
4 |
5 |
1 |
2 |
- |
- |
- |
- |
|
ВСЬОГО |
|
26 |
33 |
28 |
43 |
6 |
5 |
- |
2 |
фізика |
8 |
- |
1 |
2 |
8 |
3 |
1 |
4 |
1 |
9 |
1 |
- |
1 |
4 |
10 |
9 |
1 |
- |
|
11 |
1 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
- |
|
ВСЬОГО |
|
2 |
4 |
5 |
14 |
15 |
12 |
7 |
1 |
географія |
6 |
- |
1 |
3 |
8 |
9 |
4 |
2 |
2 |
7 |
- |
2 |
5 |
7 |
5 |
5 |
2 |
- |
|
8 |
- |
1 |
5 |
7 |
3 |
2 |
3 |
1 |
|
9 |
- |
1 |
4 |
5 |
7 |
8 |
1 |
- |
|
10 |
- |
1 |
3 |
2 |
4 |
4 |
- |
- |
|
11 |
3 |
2 |
- |
3 |
2 |
2 |
- |
- |
|
ВСЬОГО |
|
3 |
8 |
20 |
32 |
30 |
25 |
8 |
1 |